23.5.11

Mort sobtada de Xavier Tondo


El ciclisme Català està de dol.

El ciclisme Català ha perdut un dels ciclistes amb més projecció esportiva.
La mort d’en Xavier Tondo ens  ha deixat consternats a tots.
Pels vols de Nadal vaig tenir la immensa satisfacció de sortir amb bicicleta amb un professional del ciclisme. Per mi va ser un somni , ja que com aficionat > al cicloturisme  poder compartir  unes hores amb un professional va ser molt especial.
Jo no coneixia en Xavi més enllà del que es pot llegir als diaris o  veure per la TV.
Poder compartir una sortida matinal amb tu, coneixe't  com a persona, parlar tot pedalant al teu costat i veure que eres una persona propera em va fer estimar  encara més el ciclisme.
Em sap molt greu que no hagis pogut assolir el teu somni de córrer el teu primer Tour ja que també era el nostre. Veure córrer un ciclista de les nostres contrades es tot un orgull, haver-te conegut i pedala’t al teu costat un premi que molts pocs aficionats al ciclisme poden gaudir.
Encara recordo el dia en que vas signar un autògraf al meu fill Roger.
Vas compartir una estona amb el meu germà Ramon i amb mi amb motiu de la
pedalada pel Morrot a Figuerola del Camp.
Des d’aquí et vull agrair que fossis tant senzill i tant humà.

El ciclisme et trobarà a faltar i nosaltres també.
Des d’aquí volem donar el condol als teus familiars i als amics més propers.

1 comentari: